Bestelproces

Bestel eenvoudig online. Bestelt u als particulier of als school of instelling? Geen probleem! Wij helpen u allen graag.

Lees hier hoe u uw boeken kunt bestellen. 

Kies bestellen in het navigatiemenu. Klik op het artikel. Kies het aantal en klik op <Voeg toe aan winkelwagen>. Soms vragen wij eerst een keuze te maken, bijvoorbeeld welke kleur of maat u wenst te ontvangen van dit artikel. Na het toevoegen van het artikel kunt u direct naar de winkelwagen.

Stap 1

Wenst u nog meer artikelen? Kies dan <Verder winkelen>. Bent u klaar met winkelen? Klik op <Bestellen>.  U ziet nu een besteloverzicht van de door u gekozen product(en) en de kosten. Klopt dit klik dan in deze pagina op <Bestellen>

Stap 2

U komt nu op de pagina waar u uw factuurgegevens kunt invullen.

Wenst u de artikelen op een ander adres te ontvangen dan het factuuradres? ? Vink dan het vakje “Vink dit vakje aan om een afwijkend afleveradres in te voeren” aan en vul de aflevergegevens in.

Vervolgens klikt u op volgende en ziet u een overzicht met uw bestelling, de kosten en factuurgegevens en eventueel afwijkende afleveradres.

U kunt hier eventuele opmerkingen toevoegen.

U heeft alleen iDEAL (via Mollie) als betaal optie.

Let op, wij sturen de factuur naar uw e-mailadres, niet per post.

Alles ingevuld? Kloppen de gewenste artikelen? Kloppen de contactgegevens, het factuuradres en het afleveradres? Lees daarna de Algemene voorwaarden en ons Privacybeleid. Wanneer u hiermee akkoord gaat, vink dan het vakje aan: “Ik verklaar kennis te hebben genomen van en in te stemmen met de Algemene voorwaarden en het Privacybeleid.”

Klik op <Bestellen>.

Stap 3

Volg nu de stappen om uw bestelling te betalen. Wanneer de betaling is gelukt, is uw bestelling afgerond.

U ontvangt binnen 1 minuut een orderbevestiging in uw mailbox van het opgegeven e-mailadres. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen? Kijk dan of hij niet als spam is gemarkeerd. Als hij ook daar niet te vinden is, is er mogelijk iets mis gegaan. Neem dan contact met ons op.

Wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw bestelling. Binnen 1-2 werkdagen ontvangt u bericht dat uw bestelling is verzonden of dat uw bestelling toch een langere levertijd heeft.

Wordt uw bestelling verzonden als brievenbuspakket of als pakketpost? Dan ontvangt u nog een e-mail met de track en trace code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

Na het verzondenbericht ontvangt u uw bestelling binnen 1-3 werkdagen. LET OP! In verband met de aanhoudende drukte bij PostNL kan uw bestelling langer onderweg zijn, dan normaal. Wij doen ons best u zo goed mogelijk te informeren.

Heeft u binnen 14 dagen na het verzondenbericht niks ontvangen, of missen er artikelen of zijn er beschadigingen? Neem dan binnen deze termijn contact met op ons. Wij zoeken dan samen naar de juiste oplossing.

Na 14 dagen gaan wij er van uit dat u uw bestelling goed heeft ontvangen en wensen wij u veel plezier met uw bestelling.